Wednesday 1 June 2011

Members Special Offer 2-5 June 2011

Mawaddah Boutique Seremban 2 sedang mengadakan jualan besar-besaran selama 4hari (2hb-5hb Jun 2011) khas buat ahli-ahli (members) yang telah banyak menyokong kami. Tambahan pula sekarang musim cuti dan kenduri, mungkin ramai yang akan menghadiri majlis atau ingin bercuti bersama keluarga... singgahlah ke butik kami dulu..

Offer kali ini memang best... BUY 1 FREE 1.....hah! apa lagi, mai le ramai-ramai... susah tau nak dapat peluang sebegini. Kalau nak cari tudung khas untuk travel jauh-jauh, kami ada tawarkan tudung yang simple dan praktikal. Senang di bawa kemana-mana tanpa perlu risau visor rosak atau kemek....tudung travel kami boleh lipat dan selit je dalam bagasi... mudah kan?!

Untuk yang ingin ke jemputan majlis perkhawinan, cubalah design-design terbaru kami yang mempunyai kelainan tersendiri... Pasti ramai yang mencuri pandang. Sejak design terbaru kami ini dipasarkan, alhamdulillah sambutan begitu menggalakkan dan kami sangat menghargainya... Jutaan terima kasih kami ucapkan.


5HB JUN 2011

Hari ni hari terakhir JUALAN KHAS BUAT AHLI-AHLI MAWADDAH BOUTIQUE.....
Mari ke Butik kami di Seremban 2 sebelum kehabisan... Untuk persiapan Hari Raya, bolehlah dapatkan tudung2 kami dari pelbagai corak dan warna yang mungkin boleh disuaipadan dengan busana lebaran nanti....... BUY 1 Free 1.... anda boleh berjimat jika ke Mawaddah......

No comments:

Post a Comment